fredag 15 maj 2009

Hello!

Det var ett tag sen jag skrev något,och som vanligt beror på att jag har det stressigt i skolan så jag glömmer allt annat. Men ska försöka uppdatera mig mer här.


Satt med mamma här om dagen och pratade om saker jag skulle vilja göra. Jag kom fram till att min allra STÖRSTA mål just nu är att öppna ett barnhem. Vill så gärna hjälpa alla stackars barn där ute som får uppleva det tuffa livet redan i unga år. Dem barnen är bortglömda. Kärlek, som är självklart att ett barn ska ha får dessa stackars barnen inte uppleva. Allt dem önskar sig i detta liv är att ha någon som bryr sig om dem och som respekterar dem, men framför allt någon som älskar dem. Inshalla ska jag uppfylla min dröm en dag och hjälpa dessa barn.


PS. Kom ihåg, bara för att vi har det bra här får vi inte glömma alla människor där ute som kämpar för att överleva.

Kärlek & Respekt
Rascha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar