onsdag 27 maj 2009

Hej!

Sitter framför datorn och tittar ut ur fönstret, det är såå grönt och solen skiner. Kan inte bli bättre väder. Är så glad att sommarn äntligen är här. Det känns att denna vinter varit lång, nästan för lång. Har min sista tenta den 5 juni som jag kämpar med. Det finns ingen motivation till att plugga alls, det känns som man har pluggat tillräckligt under året. Men jag ska inte ge upp måste klara den för sen är det SOMMARLOV, GUD va jag har längtat.


Det är mkt som kommer hända under sommar 2009, den kommer vara oförglömlig. Den allra största händelsen kommer vara att jag kommer bli faster Inshallah. Är sååå lycklig att min underbara bror och hans fantastiska fru snart ska ha barn. Hela familjen bara längtar till att den lilla ängeln ska komma till världen. Asså snacka om att babyn kommer bli bortskämd. Men det får han/hon bli. Faster Rascha ska skämma bort dig.



En annan viktig händelse är att mina systrar tar studenten i år. Är så stolt över dem två, dem har verkligen kämpat genom dessa 3 gymnasie åren. Ska göra allt som står i min makt för att dem ska ha en oförglömlig student dag. Det blir iallafall många studentpresenter.

Sen blir det förhoppningsvis en resa utomlands, jag och min älskling har inte planerat riktigt vart vi ska åka. Kanske Tunisien eller Egypten.

Men nu måste jag gå och kämpa vidare med odontologi tentan.

Kärlek och respekt
Rascha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar