lördag 31 januari 2009


Jag har så mycket som snurrar i mitt huvud, det är så mycket jag vill skriva men jag får inte fram så mycket just nu, jag fattar inte varför. Kanske är det för att jag inte är van att blotta mina tankar för andra.


Jag studerar till tandhygienist i Jönköping högskola, och är i min andra termin. Det går faktiskt väldigt bra, bättre än vad jag anat. Men det är så mycket, det känns som man inte hinner vila ut sig tillräckligt. Under jullovet satt jag o plugga till anatomi fysiologi, det var heeeemskt hehe! Men nu är det över tack GUD! Nu har vi börjat lära oss ta röntgenbilder på insisiverna (framtänder) och caninerna (hörntänder), det va jätte kul att äntligen få göra något praktiskt. Vi har tenta den 20 feb och jag har inte börjat plugga något, vilket gör mig sååå stressad, med tanke på hur mkt det är. Idag ska jag sitta med röntgendelen, jag måste verkligen komma igång!
XOXO/Roshitta





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar